Annons:
Etikettövrigt
Läst 744 ggr
shigne
2012-11-12 07:18

Morgonbubbla 12 november

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gomorron alla!

Tiden rinner iväg som vanligt.  Här är det mörkt och +2 grader.

Försöker förtvivlat hinna ikapp mig själv; ibland är jag för lat och ibland blir det för mycket omkring mig.

Hittade en lista över några punkter som jag ska prova:

http://alternativbehandlingar.ifokus.se/discussions/4d7142f7b9cb46221d0589d6-min-hjarna-fungerar-inte?discussions-1

Insänt av NiklasTyrso - nr 17 i inläggen…

Nån som provat?

En ny rutin ska införas från och med idag - har bokat in mig på motionssim 3 dagar/vecka Förvånad

Sen rökstoppet har jag gått alldeles för mycket i vikt - nu är det dags att ändra på det!

Ha en fin måndag alla - är rädda om Er!

kram

Annons:
LottaO
2012-11-12 08:12
#1

Godmorgon! Du är bra Shigne! Rökstoppet är jättebra! Jag är bra! ;) Nöjd idag i alla fall. Gick med barnen till skolan/dagmamma och sitter nu på bussen. Det funkade superbra. Helt kass att ha bil med till stan. Väldigt ont om p-platser och dyrt. Så vi fick oss en promenad och jag kommer fram till dörren vid jobbet. Igår hade jag en lite jobbig grej med åttaåringen. Hon hade (förhoppningsvis) glömt sin tandställning i skolan och har inte sagt något på hela helgen. När hon borstat tänderna igår ville jag kolla. Då sa hon att hon satt i tandställningen redan. Ta ur den sa jag. Hon bara stod still. Jag surnade till och sa åt henna att ta ur tandställningen. Då bröt hon ihop och sa att hon inte visste var den var. Gjorde ont i mammahjärtat! Har full förståelse för att hon inte vill säga något, även om jag önskar att hon gjort det. Men att ljuga… AJ! Hoppas innerligt att den är i skolan. Att hon har den på sig när jag hämtar henne. Snart framme på jobbet! Ha en go dag!

Dansa kan man alltid göra!

Elpida
2012-11-12 08:56
#2

Hej flickor!

Hemkommen igen, klev genom dörren tjugo över tio igår och var rätt mör i rygg och axlar efter den långa bilkörningen - men det var det värt!!! En liten vovve blev alldeles till sig, vek ner öronen och ojade sig och pussade matte - kärleken var ömsesidig kan jag sägaKyss.

Helgen har varit jättebra, jag har tagit ett stort kliv framåt i min andliga utveckling och nu är det bara för mig att förvalta och träna!!! En grupp på 8 personer var alldeles lagom för att hinna öva, prata och diskutera. Och hörrni, det här med att bara få sitta ner och diskutera med andra som är lika intresserade, fantastiskt!!!!Skrattande

Jag måste ta mig ner till stan i eftermiddag och ta kort till nytt körkort, det brinner verkligen i knutarna. Varför är sådant så svårt att ta tag i??? Sen tror jag att jag har en 10-åring som gärna kryper upp i soffan med sin mamma när hon kommer hemGlad. Gud vad man kan sakna sina barn!

Lotta, kanske beröm om hon kommer hem med tandställningen så hon förstår att det tjänar sig bättre att kunna berätta för mammaFlört.

Stor kram till er alla - har saknat er! - och extra stor till Ians!Kyss

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Ians
2012-11-12 10:31
#3

Godmorgon på Er!

Di små liven…. Lotta! Vilka tyngder de försöker balansera på sina axlar emellanåt! skickar en liten kram till dotera!

Elpida såg allt bilden på er…vad avundsjuk jag blir… javisst är det fantastiskt när man bara får vara, med likasinnade en helg. O vovven överlevde separationen ? Flört

Här skiner solen för första gången på flera dar …sitter o dricker kaffe o vaknar till….igår gjorde jag inte ett piss…bara vilade. Och funderade på livets olika berg o dalar!

Idag skall jag skrida till handling i olika frågor etc Helt klart är att jag nu kommer att gå in i en ny fas ….vilket skall bli skönt…faktiskt!

Vägen dit är däremot inte rolig!Men vår far beskrev min överlevnads talang en gång…." Du är som en katt! Hur illa du än ramlar så landar du på fötterna!" så det skall nog bli bra detta också!

Tack alla goa för kramar o nallar…..o stora kramar delar jag ut till de som behöver!

Toyan
2012-11-12 14:19
#4

God eftermiddag allihopa!

Här är det solsken och blå himmel med stora vita molnGlad

Lycka till med motionssimningen shigne.

Hoppas dottern kommer hem med tandställningen på Lotta.

Visst är det fantastiskt att få umgås med likasinnade Elpida och så fint med kärleksfullt mottagande när du kom hemGlad

Ha en fin fortsättning på dagen. Kram.

LottaO
2012-11-12 20:33
#5

Tack för pepp, tjejer! Det gick bra med tandställningen och den var där hon trodde. Tror att jag hade gjort så ändå, men tack Elpida för påminnelsen om att berömma - eller snarare glädjas med henne!

Ikväll har jag kört mitt danspass. Det är så roligt!

Dansa kan man alltid göra!

abbis
2012-11-12 21:45
#6

hej på er

ikväll kurs …nu kör vi på övertid .med 6 deltagare blir det lite extra kosing per kväll..

Majolica dök in i verkstan på em..kul att få ett ansikte på ett nick Glad..

Ska få varma mackor om en stund..

kram

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Annons:
Ians
2012-11-12 22:08
#7

O va kul Abbis att Mayolica dök upp! Skrattande o att du har kursdeltagare som vill ha lite extra tid med dig….Kyss

Upp till toppen
Annons: